:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Tuesday, August 09, 2011

Staff Paling Muda

Kita tengok apa yang staff paling muda dalam ofis ummi ni buat......
bajet kuat nak tolak 2 almari besi tu :p

Ralit duk belek-belek stapler orang Kewangan...

khusyuk tengok tv sambil makan kuih

"Ummi...tu apa?"
(dah tak ingat cerita apa masa ni...)


* Kamu ketahuan yang auni memang sangat-sangat cerdas (^_^) Boleh bayangkan bila dia masuk ofis ummi??

p/s > staff paling muda ni duk relaks2 aja pun.....

4 comments:

  1. Baik auni kat pejabat ummi ya,

    ReplyDelete
  2. haha bagus auni xnanges..mawar dah lama xke ofis abi dia..kalau pergi..konfem nanges cz org pakat nk dukung..haru satu ofis..=)

    ReplyDelete
  3. comelnya dia ummi.. uishhhh dah berkenan ni nak dijadikan calon menantu ni.. ;p

    ReplyDelete
  4. hehe....nak jadikan calon menantu? auni tu masak pun tak pandai lagi hehehe...

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...