:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Friday, September 16, 2011

Hotel di Kedah

agak-agak nak kumpul duit berapa tahun
baru dapat duduk hotel ni?
* pic by Google*
(kalau tak silap hotel ni di Dubai)

masih mencari-cari hotel untuk 04/10/2011 - 06/10/2011 ini
setakat yang ummi godek-godek dalam internet semuanya penuh
(Changlung/Jitra/Alor Setar)
tak ada yang kosong setakat ni.
Kalau ada pun, bukannya pada tarikh tersebut
huhu
Kita nak duduk hotel mana ni?
cari...cari...cari


*kawan kami pelawa kami duduk rumahnya di Alor Setar...............tapi ummi segan.

4 comments:

  1. Malu ah, kite tido ikan tengok.. hehe..

    ReplyDelete
  2. ina, nak pegi bercuti mana...sonoknye....

    ReplyDelete
  3. hehe..bukan saje2 bercuti, tapi sambil menyelam sambil minum air (^_^) Abah auni konvo 06hb 10 ni kat UUM tu. Kami bertolak 04/10 ni...petang tu lagi. Mungkin balik kelantan 07/10 la kot...

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...