:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Saturday, June 11, 2011

- Final Piala FA 2011 -

Perlawanan Akhir Piala FA 2011
- Kelantan vs Terengganu -


80,000 tiket habis dijual. 60% dikuasai oleh Kelantan manakala selebihnya penyokong Ganu Kita. Ini tak termasuk yang ada di luar stadium huhu. Pertemuan 2 pasukan Pantai Timur yang akan menentukan siapa yang layak bergelar Juara pada kali ini. Kalau tengok tv tadi, memang penuh dengan lautan warna merah Red Warriors (^_^) Difahamkan juga Sultan Kelantan dan Tok Guru Nik Aziz (MB Kelantan) juga hadir menyaksikan perlawanan pada hari ini. Tak terkecuali Y.D.P Agong Sultan Mizan sudi mencemar duli pada hari ini.

Ummi sokong mana? I tak tahu lah.... (^_^)

Abah semestinya sokong Kelantan. Walaupun semangat Selangor tetap kebal dalam diri ni, bagi menghormati abah...ummi sokong juga pasukan Kelantan hehe. Tapi, kalau Kelantan bertembung Selangor, semestinya Selangor menjadi pujaan hatiku (^_^)

Okey, untuk mengetahui siapa yang akan bergelar juara, jom kita saksikan perlawanan antara Kelantan dan Terengganu!!

Gomo Kelate Gomo...

4 comments:

  1. suami sememangnya ganu tapi isteri beralih arah sokong kelantan heee..tadi tengok skejap kat rumah mak pahtu malas nk tunggu balikk..heeee..ummi na sape menang??

    ReplyDelete
  2. terbace blog org..penyu menanglah ummi na ;D

    ReplyDelete
  3. ya...tahniah kepada Negeri Terengganu atas kemenangan pada Piala FA mlm tadi :)

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...