:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Friday, July 01, 2011

- Amalkan Gaya Hidup Sihat -

Hasrat untuk bermain badminton sedari awal bulan terlaksana juga petang tadi (^_^). Dari hari tu lagi sebenarnya nak berlawan dengan abah. Di Pasir Mas (PM) asyik hujan tiap-tiap petang. Lebat pula tu, angin kuat. Asyik tangguh-tangguh, balik Kubang Kerian (KK) hari ni, dapatlah bermain badminton.

Punyalah bersemangat nak main, minggu lepas masa ke Mydin kami beli raket (^_^) Tak ketinggalan, si puteri pun dapat 1. Memang lenguh+sakit badan lah lepas main tadi. Dah lama tak main katakan...peluh sana sini. Tapi seronok. Selain dapat mengeluarkan peluh, ia dapat menambahkan kemesraan antara suami isteri+anak2..hihi. Almaklum, ummi kan jarang bersenam. Kalau kat ofis tu naik turun tangga aja. Inilah masanya nak keluarkan peluh dengan banyak..kan?

Jom...amalkan gaya hidup sihat!!
* Kami nak aerobic juga setiap minggu (^_^)

6 comments:

  1. wwhhh hebatlah ummi auni ni....teruskan !jom join kak aya aerobic setiap Ahad

    ReplyDelete
  2. waa..bestnya main badminton..ni nak kena pergi tempah court nih..lama dah tak exercise..=)

    ReplyDelete
  3. kat sini pun sama...
    tp anak2 pantang tgk raket.
    ambik je rosakkan.
    hahaha...

    ReplyDelete
  4. Teratak Mawaddah ada schedule....petang2 mesti main badminton :) then nak cari masa utk aerobic kat rumah. download video senaman Ruhul Jadid tu hehe...

    * auni punya raket sebijik mcm ummi abah dia punya, tapi kecil je....

    ReplyDelete
  5. Best nyer dapat bersukan :)

    ReplyDelete
  6. sop : alhamdulillah...mmg seronok :)

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...