:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Tuesday, May 10, 2011

- hatiku terpaut pada HILAL ASYRAF -

Antara buku-buku yang sempat kami beli di PBAKL baru-baru ni :-

Majalah Anis
Novel Hero
Novel Sinergi
Majalah Solusi
Buku Kanak-Kanak

Hati ummi terpaut pada NOVEL KARANGAN Hilal Asyraf
selepas Ramlee Awang Murshid, HM Tuah Iskandar dan Ubaidillah Alias

Baru baca beberapa muka surat, memang ummi betul2 jatuh hati pada karya tu.
Jangan salah faham ya!

7 comments:

  1. as salam, saya tak boleh baca buku..baru jer nak start baca mula ler mata nie nak tidur..ZZzzzz

    ReplyDelete
  2. tu cd cinta Allah cinta Islam tu kan? Iman suka sangat lagu2 dalam tu.. berkesan. iza suka majalah anis.. lama dah xbc.dulu setiap bulan duk beli.best sgt!

    ReplyDelete
  3. kite berkongsi minat yang sama, serupe lah saya penggemar karya2 agung ramlee awang murshid@ cerita2 trailer susupens disamping novel2 islam...

    ReplyDelete
  4. kak yong : novel Hilal Asyraf tu Sinergi dan Hero

    myamyza : yeke? mmg seronok kan baca karya2 RAM ni? hehehe

    ReplyDelete
  5. umi, bnyak ny buku.. suke laaa

    ReplyDelete
  6. Cik Shiqa : sekarang ni dlm proses nak buat mini library kat Teratak Mawaddah :) doakan ya....

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...