:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Sunday, May 15, 2011

- Kek Coklat -

Sejak kebelakangan ni ummi suka nak membuat kek coklat :) Entah kenapa agaknya. Hari tu minta abah belikan kek coklat. Fikir balik, lagi jimat buat sendiri kan? Pastu puas hati. Minggu lepas, ummi buat kek coklat. Minggu ni ummi ingat nak buat lagi. Nak bawa balik Kubang Kerian lusa.

Ummi suka sangat kek coklat. Kadang tu teringin juga nak buat kek strawberry atau blueberry. Tapi macam tak reti je sebab ummi hanya mahir buat kek coklat hehe (perasan...). Rasanya ummi kena beli loyang bulat pula lepas ni sebab kat rumah tu loyang 4 segi.

Ummi berangan nak jual kek coklat lah...tapi kena memahirkan diri lagi ni. Banyak lagi yang ummi kena belajar. Pastu ummi nak jual sekali dengan koktel. Okey dop? (^_^) -nak cari pendapatan sampingan ni...

Practise make perfect!!!

1 comment:

  1. gud luck ummu auni..
    kalo dah selalu buat, sure la semakin mahr kan..


    n3 terbaru kakyong
    Jom layan Nur Kasih the movie
    JOm minum petang
    Selamat hari Guru

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...