:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Monday, July 26, 2010

- berTUAHnya saya... -

- ini SUAMI saya -


Alhamdulillah...syukur sangat2 kerana Ummi Na mendapat seorang suami seperti Abah Yie. Buktinya? Cukup kalau Ummi Na katakan, keSABARan Abah Yie yang luar biasa dalam menjaga Ummi Na yang kerap sakit dan keSABARAnnya ketika mendidik Ummi Na. Memang Ummi Na tak pernah jumpa lagi seorang suami seSABAR Abah Yie setakat ini. Mungkin ada di luar sana yang lebih baik, malah jauh lebih baik dan sabar daripada Abah yie. TAPI, bagi Ummi Na, dialah suami yang paling baik sekali (bukan nak puji suami sendiri, tapi inilah hakikatnya).

Tak pernah, ulang sekali lagi TAK PERNAH pun Ummi Na terdengar rungutan keluar dari mulutnya semasa Abah yie menjaga Ummi Na yang sering sakit2. Malahan, kata-kata yang sering diucapkannya adalah "Ina kena banyak bersabar. Abang tahu ina kuat, jangan mudah putus asa. Ina kena lawan. Tak ada satu pun yang berkuasa melainkan Allah".

Saya berBANGGA dapat bersuamikan dia
Saya berTUAH dapat menjadi temannya
Saya berSYUKUR dapat bertemu dengannya

Saya berBANGGA, berTUAH & berSYUKUR dapat berada di samping seorang lelaki, sahabat, kekasih dan suami yang bernama MOHD FIKRY BIN MOHAMED (^_^)

** For the rest of my life
I'll be with you
I'll be stay by your side
Honest and true
Till the end of my time
I'll be loving you...loving you
"my abang" - gelaran untuk Abah Yie :p


1 comment:

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...