:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Tuesday, January 01, 2013

Raudhah At-Taqwa

Entry pertama di Tahun Baru 2012

Susulan entry R.A.T di Bayt Al-Iman

Sejak pindah ni, ummi masih belum mendeko bilik anakanda solehah T_T. Bilik auni terbiar sepi. Hanya ditemani bakul-bakul kain yang membukit tidak berlipat hehe. Bilik Auni secara officially dijadikan bilik untuk melipat kain. Timbunan kain belum berlipat memenuhi biliknya. Kadang-kadang ummi dan abah akan solat di situ.

Waktu malam, biasanya anakanda solehah ni tidur di depan tv. Abah akan bentang toto auni. Awal pagi mesti dia terjaga dari tidur dan berlari masuk bilik ummi abah. Erm, entah bila agaknya nak belajar tidur bilik sendiri ye hihi.

Ummi terjah di Ikea Online. Waduh, banyaknya barang-barang yang menarik. Rambang mata jadinya =_= Itu nak, ini nak. Walhal duit tidak banyak mana. Ye, sila ukur baju di badan sendiri (pesan abah)


 Lampu tidur pilihan ummi

ini juga (^__^) 
harap-harap abah izinkan ummi beli



Masih belum ada keputusan nak cat bilik Auni dengan warna pink huhu. Abah senyap sepi hihi. Itu tandanya...? Abang, sila beri keizinan untuk ummi beli lampu-lampu ni ye? hihi.

* dah lama taip entry ni tapi baru ni boleh pos huhu

1 comment:

  1. bestnye auni da besa da paham..deco cntik2 die tak tarik..kt sini ibu pejm matelah anak bujangkan..kang ade yg buat tali tarzan heheh

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...