:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Monday, August 27, 2012

Bersiaran setelah seminggu menyepi

kenangan Syawal 1433h di Shah Alam

Alhamdulillah, dapat bersiaran setelah hampir seminggu lebih menyepi tanpa berita. Balik Shah Alam langsung tak buka blog disebabkan jadual yang sangat padat (^__^") Memang merundum habis pencapaian TM minggu ini hehe. Mungkin juga disebabkan anda tidak dapat membuka blog kami. Yeke?

Sebenarnya blog ummi kena malware detected. Ummi tak berapa faham juga sebenarnya huhu. Tapi yang pasti ummi tak dapat buka dan baca blog ummi masa ummi guna Google Chrome. Puas buka, tapi tak boleh baca. Apa masalahnya ye? Ummi tak tahu nak buat camana. Ini pun ummi tiba-tiba boleh buka guna Mozilla Firefox. Tapi ummi tak pasti kalian boleh buka dan baca atau tidak. Sila tinggalkan komen di sini kalau kalian dapat buka dan baca blog kami ye =)

Untuk 3rd Birthday Giveaway yang kami anjurkan baru-baru ini, berlaku perubahan ya sahabat2 semua. Tarikh tutup akan berakhir hingga satu tarikh yang akan diberitahu kelak disebabkan masalah teknikal yang kami hadapi. Maaf atas segala kesulitan. InsyaAllah kami akan beritahu dalam waktu yang terdekat.


7 comments:

  1. Ni boleh baca.. Cantik gambar Raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh baca ye? hihi..mungkin masalah yg berkaitan laptop ummi kot.

      Delete
  2. SEMUA COMEL2 CNTIK2 HENSOM....IBU SAMPAI X SEMPAT NK BERGAMBR 1 FAMILY

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini pun ada lagi seorang adik dan adik ipar takde dalam gambar sebab beraya di bachok. Kalau tak mesti lagi lengkap gambar ni =)

      Delete
  3. Seronoknya dapat bergambar masa raya. Takde pula masalah nak buka..
    Baru je published GA ummi tadi.. dah tengok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...dah tengok dah =) terima kasih UI...semoga berjaya

      Delete
  4. cantik2 dan hensem semuanya.. hehehhe saya tak sempat nak bergambar raya :(

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...