:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Thursday, March 08, 2012

AWAS!! Gelombang HIJAU melanda...

tak berjanji...tapi seolah berjanji
Hari ini kami di tingkat 1 semuanya memakai baju berwarna hijau (staf perempuan)
Ya, hijau itu INDAH.
Gambar di atas buktinya.
Warna yang hampir sama.....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
minggu depan gelombang apa pula agaknya?

11 comments:

  1. Akak pun amat minat dengan warna hijau hinggakan dinding kelas dan alas meja muridpun warna hijau.. Baju sendiri memang banyak yg hijau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah...akak memang peminat hijau betul ni hehe...

      Delete
  2. hehe..sy suka hijau ini..cun la staf2 felda ni..minggu depan pepel.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ummi mawar, bukan FELDA tapi RISDA hehehe....minggu depan tak boleh nak jangka warna apa tu

      Delete
  3. Replies
    1. tak berjanji pun kak...tiba2 pagi tu tengok semua staff perempuan tingkat satu pakai warma hijau hehe

      Delete
  4. itu namanya sehati sejiwa..heheheh..mst kecoh ye pagi2 semua sampai..'aik, awat semua hijau..heheeh..'

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang betul pun, pagi2 mmg kecoh tengok semua pakai hijau hihi

      Delete
  5. Macam berjanji pulakkan, walaupun tak berjanji sebenarnya. Selalu juga berlaku mcm tu dgn kawan2.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah kak...banyak kali jugak mcm ni sebenarnya. Bulan lepas warna merah hihi......kebetulan

      Delete
  6. rase mc hari2 nk pakai hijau..

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...