:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Sunday, March 25, 2012

Anak Dara Perlu Sopan

Anak dara tak elok panjat-panjat ye.
Buruk sangat rupanya.
Mak-mak kat luar tu, sila jaga betul-betul anak dara anda.

 Yeay, berani ke nak tiru aksi ini?
* sila abaikan periuk nasi elektrik ummi di tangga itu

 Syok dan ralit sangat dia memanjat
mula nak turun dah...tapi

v

v

v

v

v

v

v

 "Ya Allah..!!" ummi yang menjerit.
Anda boleh agak apa yang terjadi selepas itu (^__^)

Selepas aksi berdrama dan menangis bagai
v

v

v

v

 rupa anak dara selepas ummi pujuk

 Auni sayang...pandang sini

Puteri tidur macam mana?
ini ummi

v

v

v

v

v


Kepada kawan-kawan, jangan sesekali meniru aksi ngeri ini ya (^__^)

Pesanan ikhlas dari : Teratak Mawaddah

* mujur tak luka atau koyak ke apa......


5 comments:

  1. heeee... lasak ye anak dara ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang lasak + aktif anak dara ni hehehe

      Delete
  2. Hehe.. kalau maryam buat mcm ni dah kene babab dah dgn ibu dia. Nasib baik ummi auni ni tak garang.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ummi dia ni dah tak larat nak babab auni

      Delete
  3. Terjatuh ye, sian auni nasib baik tak tinggi sangat kan, risau klau anak2 jatuh risau terhantuk kat bahagian kepala je

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...