:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Sunday, October 07, 2012

Berlibur Di Pulau Lagenda - Episod Akhir

Habis dah pun entry ini hehe. Memang kami cuma 3H 2M di sana. Masih belum puas sebab banyak tempat tak pergi lagi. Lain kali nak ajak adik-adik kami pergi pula. Hari terakhir tu kami naik feri kira-kira jam 1.00 petang. Sebelum tu, mengabadikan kenangan bersama warga MTS di hadapan hotel. Memang seronok lah. Pemandangan yang.....................sangat cantik sepanjang perjalanan pulang. Subhanallah. Tiba-tiba ummi terfikir, macam mana andai ditakdirkan feri yang kami naiki karam di tengah laut?? Allah............. (v__v)

Balik tu kami masih berkonvoi lagi, namun akhirnya cuma tinggal 7 buah kereta yang berada dalam kumpulan kami hehe. Yang lain mungkin dalam kumpulan sendiri, biasalah kalau dah konvoi tak sah kalau tak ada yang tercicir. Singgah solat di RnR Gurun dan sebelum Tasik Banding. Ikut laluan Gerik malam-malam memang sedikit 'mengerikan' bagi ummi hihi.

** entry ni ringkas disebabkan kami sedang berkejar nak ke Gombak. Adik ummi dan adik abah konvo hari Isnin ni. Doakan kami selamat pergi dan pulang (^__^)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...