:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Tuesday, May 01, 2012

Update : Misi Mencapai Berat Badan Ideal


01.05.2012 - Merupakan hari ke-11 misi ummi berjalan (^__^)

30.04.2012 (semalam)

Tempat kejadian : opis ummi
Masa : 08.00 pagi
Artis : ummi dan Mek Sa (kawan baik ummi)

Sa : Eh, kak ina!
ummi : kenapa? (terpinga-pinga)
Sa : kak ina, akak nampak kuruslah. Eii...betul ni. Akak nampak kurus (sambil melihat ummi atas bawah)
ummi : haa? akak nampak kurus? Betul ke Sa?
Sa : iya, akak nampak kurus. Ni ha, tak nampak tembam muka akak. Selalu nampak tembam juga, ni dah cengkung sikit. Ei, lainnya.
ummi : kalau sa kata akak nampak kurus, akak percaya (ummi senyum gembira lalalla)

Sebab apa ummi percaya kalau Mek Sa kata ummi nampak kurus? Sebabnya dia hari-hari nampak ummi kat ofis. "Akak nampak biasa je, takdelah naik berat badan. Sa tengok akak hari-hari, tak nampak sangat perubahannya"

~ semakin bersemangat ummi nak turunkan berat badan. Yey!! ~

* bila tengok gambar di atas, ya ummi akui yang muka ummi nampak "kuruih" sedikit, tak tembam macam selalu....hehe

1 comment:

  1. dah ada yg tegur bertambah semangat la kan (^_^)

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...