:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Wednesday, May 09, 2012

Rangnok Restaurant - Authentic Thai Cuisine

 Rangnok Restaurant (RR) terletak di Lebuhraya baru Pasir Mas-Salor. 
Betul-betul di tepi lebuhraya. Kalau anda penggemar makanan Thai, 
bolehlah singgah di sini ya.


 pintu masuk utama Rangnok Restaurant (^__^)

 Sesekali, apa salahnya duduk berehat sambil menikmati hidangan 
di pondok @ wakaf luar restoran :)

Untuk jamuan sempena persaraan Ketua Kerani kami, ruangan ini menjadi pilihan. Ruang makan yang memuatkan untuk 7-9 orang satu meja. Kami pilih 2 meja hidangan. Dilengkapi dengan tv dan penghawa dingin.

 bergambar dahulu sebelum makan tengahari. Berdiri tengah berbaju biru ialah bos besar kami, manakal berkopiah putih di sebelahnya ialah orang yang diraikan, Ketua Kerani kami : Che Jawias Che Mat

 hadiah untuk cc :)

 meraikan hari lahir bos kami yang kebetulan jatuh pada hari tersebut : 08/05.2012
* beli kek last minute hehe

 antara makanan yang kami tempah melalui pakej

Kami pilih Pakej C :
- 6 hidangan
- (7-9 orang)
- RM159.90
- air teh o ais diberi percuma

dah kenyang, kita bergambar di luar pula (^__^)

untuk ketahui lebih lanjut, sila hubungi :
09-7988811





13 comments:

  1. ok la harganya ya tuk makan seramai tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. pada saya, kira okeylah harga RM159.90 untuk 6 jenis lauk bagi 7-9 org makan :)

      Delete
  2. Sedap ke makanannya? Tak jauh dari rumah MIL

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah sedap:) singgah lah..........

      Delete
  3. hehe..br je pegi ahad lpas dgn fmily...blm smpt nk update blog... mmg best..pulut mangga dia trangkattt.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak tak try pulut mangga :) lain kali nak try lah...

      Delete
  4. murahnye....blik kg blh ajak mertua g nih...sedap x kak?

    ReplyDelete
  5. lalu sokmo nak singgah tokdang...sedap ke ?

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Nk tanya..kalau mcm nk buat event. Mcm brthdy. Boleh request lagu @ pape x??

      Delete
  7. We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site offered us with valuable info to work on. You have done a formidable job and our whole community will be grateful to you.

    Feel free to visit my web site - Payday Loans Online
    Visit my web page ... Pay Day Loans

    ReplyDelete
  8. nice meme my dude

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...