:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Saturday, April 20, 2013

Modest Culture : Sinonim Dengan Wanita Muslimah


"Modest Culture bukan hanya produk muslimah semata-mata, namun nama Modest Culture dipilih bersesuaian dengan konsep wanita timur yang cukup sinonim dengan wanita muslimah"

*************************************
Ummi pernah buat entry berkaitan Modest Culture (MC) sekitar bulan Mac yang lalu. Bagi anda yang belum pernah membacanya, boleh KLIK SINI untuk ketahui dengan lebih lanjut. Alhamdulillah, memang ramai yang teruja dengan koleksi MC ni kerana MC mendapat ranking paling tinggi setiap minggu di Teratak Mawaddah =p

Jika dalam entry sebelum ini ummi sertakan link FB Modest Culture, kali ini ummi sertakan pula laman web MC. Jom kita layari modestculture.com sekarang. Ummi telah singgah di laman web tersebut dan wow! Banyaknya koleksi/produk MC ni. Ada Modest Collection, Nursing Mothers, Prof Muhaya's Signature dan Tudung Bercorak. Bagi anda yang sememangnya minat dengan Prof Muhaya, inilah masanya untuk anda tampil bergaya penuh sopan dan menawan namun dalam masa yang sama sopan menutup aurat.  Jangan lupa singgah SINI untuk melihat video cara pemakaian MC ya.


* p/s : rambang mata.....hehe



No comments:

Post a Comment

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...