:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Tuesday, June 19, 2012

Kak Long Auni


Auni kini mula membahasakan dirinya "Kak Long Auni".
No more 'adik' lagi ye, sayang.
Memang ramai yang tegur ummi sebab ummi membahasakan auni sebagai adik.
"Awak panggil dia adik, nanti tak adalah adik dah" - err, gitu ke??

Ummi dan abah mula memanggil auni : Kak Long Auni.
Nampaknya dia suka dan selesa.
Seolah2 faham bahasa tersirat ummi yang terlalu inginkan seorang teman untuk auni hehe

Apa pun, doakan kami sekeluarga.
Ummi juga sedang menjalani rawatan di Klinik Reza.

6 comments:

  1. Replies
    1. Kak Long Auni :) doakanlah ye mama mia...

      Delete
  2. apa lg kak...blh dh tu nk tmbh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama dah akak nak tambah :) cuma rezeki belum sampai lagi...

      Delete
  3. kak ummi..dah bersalin ke??? alahai..outdated nyer nani..lama benor tak blogwalking..huhu.. anyway..tahniah dapat baby sorang lagi..semoga sihat semuanye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...nani, akak belum bersalin lagi lah :) akak cuma nak auni biasakan dirinya "Kak Long Auni"...kan itu satu doa juga? Mana tahu Allah nak bagi rezeki dalam waktu terdekat ni hehe

      Delete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...