:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Wednesday, December 08, 2010

- testing2 -

- gambar di atas sekadar hiasan semata-mata ya -

dah lama ummi tak tangkap gambar guna webcam.
semalam abah download satu program tu
malam tadi beria tangkap gambar sama-sama (^_^)
dah lama tak tangkap gambar satu family (kami bertiga...)
maka...
inilah hasilnya kalau dah lama tak guna webcam tu hehe...
*

*

*

*
anak dara ni pelik sebab dia nampak diri dia sendiri dalam laptop ummi...

bapa borek anak rintik....
sepesen je gaya abah dan auni, kan?

cuba tengok betul2 warna kuning kat rambut auni tu......
(sepit baju dia buat ikat rambut hehehe..)

bergambar dulu sebelum hantar ummi ke pejabat pagi tadi...

ummi & abah
(menghitung hari.........)

** bahan2 nak buat kek coklat dah ada, tapi ummi loya2 lah hari ni.
Pening..pening....
nak muntah tapi tak keluar, tersekat kat kerongkong...
sabar lah ubatnya.......................................

3 comments:

  1. salam, amboi bergambar macam baru nikah jer abah yie dgn ummi na nie..sweet couple.

    ReplyDelete
  2. comelnya lah korg berdua nih huhu

    ReplyDelete
  3. BSB : (^_^) hari2 rasa mcm baru nikah kak hehe...thanks..doakan kami mg sweet selalu

    NizamA : Alhamdulillah :) segala puji hanya bagiNya...

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...