:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Friday, November 19, 2010

- kursus induksi umum 2010 -

Macam yang ummi janji, ummi upload jugalah gambar2 masa kursus induksi umum baru-baru ni. Tak banyak pun gambar dalam simpanan ummi. Sebabnya kamera hanset ummi rosak, tak dapat nak tangkap gambar. Ini antara gambar2 yang ummi ambil dari hanset kawan ummi. Ada juga sekeping dua gambar sempat ummi snap masa hanset ummi okey sket.

Memang cantik dan selesa sangat-sangat Puteri Resort ni. Aman dan damai. Sebilik 2 orang. Ummi kongsi bilik kelamin (ada peti ais...) dengan kawan yang sama pejabat dengan ummi.

Pemandangan dari bilik ummi...

cantik kan? ummi tak sempat nak mandi kolam tu...

ni katil dia....

pintu bilik...dalam almari putih tu ada peti ais....

kaki siapa pulak terselit ni? oo..kawan ummi lah....

adik2 yang memang sporting....

linda....adik ni satu kumpulan dengan ummi sejak kursus induksi khusus dulu...

with kak ayu....anak dah 4 ni....

di lobi resort..

abadikan kenangan di hadapan bilik..

riadah petang kita bergambar...tepi tu air pancut

sebelum masuk dewan

inilah kumpulan ummi masa di kursus tu
- memang sporting semuanya -

** abis daa
ummi lupa nak tanya satu malam berapa harganya
kalau nak tido kat hotel tu hehe
cari kat en. google ajalah ye?

3 comments:

  1. menarik..
    rindu plak zaman kerja dulu...

    ReplyDelete
  2. Salam ummi, seronok nyer. Bila ler company BSB nak hantar BSB p kursus nie.

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...