:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Saturday, December 15, 2012

Ukhuwwah Fillah abadi selamanya

Bersiaran dari rumah tokmi, Kubang Kerian

Apa khabar sahabat2 Mawaddah semua? Doa kami semoga semuanya dalam lindungan kasih-sayangNya selalu. Alhamdulillah kami di Teratak Mawaddah sihat-sihat...malah bertambah SIHAT terutamanya ummi hihi :p

Lama mencari rentak untuk jari jemari ni menari-nari di atas papan keyboard. Aduh, lamanya ya. Rentak sebelum ni sangatlah sumbing dek kerana loya-loya dan mabuk-mabuk melihat sawang yang penuh di TM ni haha. Ops, jangan salah faham. Loya-loya dan mabuk-mabuk ni takde kaitan dengan Auni nak dapat adik. Ummi ni asyik loya-mabuk-pening, tapi takde isi lagi. Belum sampai masanya. Doakanlah yang terbaik.

Ummi baru mula BW dalam sehari dua ni. Maklumlah, dah lama sangat tak menjenguk kalian. Tahniah untuk sahabat-sahabat yang akan menimang cahaya mata tidak lama lagi. Kak Aya dan Ummu Aufa (setakat ini). Ummi tumpang gembira bila dapat tahu mereka bakal menambah bilangan ahli keluarga. Seronoknya..........

Tahniah juga kepada Ummu Muhammad yang berjaya membina Raudhah At-Taqwa. Sangat teruja melihat keceriaan RAT, yang mana dah lama ummi idamkan nak taman seceria itu di bilik anakanda solehah. In shaa Allah anakanda solehah akan memiliki tamannya sendiri nanti. Sabar ye sayang :)

Auni pula semakin membesar dengan sihat. Alhamdulillah...petah berkata-kata. Malah dia juga seorang yang sangat caring seperti abahnya :) Kalau ummi sakit malam-malam, dia akan minta abah temankan ummi. Walhal dalam waktu yang sama sebelum tu dia minta abah tepuk-tepuk dia sebelum tidur. "Ummi sakit ke? Nak gi klinik?" "Ummi makan ubah dah? Nah, adik dah amik ubat ummi. Makan ye sayang". 

Countdown 20.12.2012.
Hari bahagia
Hari cinta
Hari di mana 2 hati bersimpul menjadi satu (^_^)

Hingga jumpa lagi...............



8 comments:

  1. bijak nya auni.. good girl.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aameeennn...doakan selalu agar dia menjadi anak solehah =)

      Delete
  2. amboi kakak auni caringnye..bilelah abang besa mokcik nk pandai macm tu..mesti menetes ayer mateku terharu..

    p/s: k.ina nnt update tau deco2 TM ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia memang terlebih caring hehe...alhamdulillah. Mulut tu dah macam bertih goreng akak rasa hihi.

      in shaa Allah..moga ada kesempatan untuk akak deco bilik auni =)

      Delete
  3. Dah tak lama nak sambut anniversary tu...
    saya pun asal kota bharu, tapi pasir tumboh... salam ukhwah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ukhuwwah juga =)

      saya orang selangor, suami orang kelantan..kubang kerian. Dekat sgt lah kk ngan pt hehe. Tapi kami duduk di Pasir Mas

      Delete
  4. saya pun dah lama xbw...masuk musim ni mmg xsmpat nk bw..blog pun bkn stakat bersawang...dah jd lumut dh gamaknya..hehehe...insyaallah cuti2 xde keja nanti bleh bw balik.. :)

    auni mmg ank solehah.. nomey2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mawar pun anak solehah + jameelah =)

      akak baru nak panas engin semula ni hehe

      Delete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...