:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Monday, January 31, 2011

- cerita kali ini -

~ anak manja kesayangan mama&baba (^_^) ~
(7 bulan)

Rasa seronok sangat bila Auni panggil ummi...
"maa...maa"
Auni belum pandai sebut perkataan ummi lagi.
Tapi ummi memang rasa seronok dan bahagia bila dia panggil "maa..maa.."
Jelas pula tu hihi. Manja je bila dia panggil mama ni...
Tapi dia panggil abah memang "a...bah"

************************************************
Alhamdulillah...
setelah beberapa hari mencari homestay dalam internet, kami dah dapat sebuah homestay untuk family Shah Alam berehat minggu depan.
Memang besar dan selesa banglo tu. Nanti ummi upload gambar banglo tu ya.
Manalah tahu ada yang berkenan nak sewa kalau datang ke Kelantan ni :)
Tapi...
memang berbaloi-baloi dengan harganya yang cuma RM250/malam.
Tak rugi siapa yang nak menyewa homestay ni.
Tunggu cerita seterusnya....!!

3 comments:

  1. klu bawak family reramai...n then harga pun 250 memang berbaloi...bayangkan klu duduk kat hotel memang tak dapat...

    ReplyDelete
  2. salam ummi, skg nie kalau bercuti org selalu cari homestay...murah dan selesakan.

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...