:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Friday, January 14, 2011

- anakku oh anakku -

budak comel yang manja+cerdik ni..ummi dan abah saaaaayang sangat2!

Anak ummi dan abah ni semakin cerdik dan lasak hehe. Tak terkejar ummi dibuatnya. Dia tak letih lari sana sini, tapi ummi yang letih main kejar2 dengan dia. Kalau zaman ummi muda2 masa sekolah dulu, bolehlah nak main kejar2 dik. Mana taknya, masa tu 45kg je hehe....sekarang?

Auni dah pandai sebut beberapa perkataan dengan jelas dan lancar+yakin sekali :-

duk/duduk= duduk
tup = tutup
hello = hello
Allah = Allah

Lucu sekali, bila letak telefon kat telinga...dengan suara yang kuat dan nyaring dia jerit "hello!!"..."haa.."..."hello"...Pastu bagi telefon tu kat ummi seolah-olah ada orang nak cakap dengan ummi. Pandai anak ummi (^_^). Kalau kita nak solat, dia pun datang duduk kat sejadah terus sujud. "Allah..."...sambil sujud.

Anak ummi, semoga semakin hari semakin cerdik+solehah ya sayang....

3 comments:

  1. semoga menjadik anak yang soleh....

    ReplyDelete
  2. Insya ALlah, didikan yg baik sejak usia awal pasti menjadik...

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...