:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Tuesday, January 05, 2010

- seafood oh seafood -


Aha, seronok sangat masa balik Shah Alam baru ni. Antara aktiviti yang kami buat adalah...seafood oh seafood!! Eheh, makan makanan laut lah.. Antaranya sotong, ketam, udang, ikan dan ditambah pula dengan daging lembu, sayur pun ada dan pencuci mulut. Pencuci mulut ni Ummi Na yang buat tau heee.

Cumanya aktiviti ni mula agak lewat. Dahlah kami berkejar masa nak kejar keretapi jam 8.30 malam tu. Tapi mujur juga abah dan mak hantar kami ke KL Sentral petang tu. Kalau tak, confirm lah TERLEPAS keretapi. Jom tengok ada apa dengan gambar-gambar ni...

Konon-konon Ummi Na yang panggang udang tu...hehehe

Sangatlah berkhasiat sayur-sayuran ni kalau direbus...

Ada gaya chef ke abah ni??
* abah hanya pandai rebus dan panggang je hehehe

Wah..wah...ososb tu dah tak sabar nak makan sebenarnya...

daging?? yelah tu...ada juga ikan kat situ...

antara bahan2 yang diperlukan...

"Best", itulah agaknya yang Abah Yie nak cakap...sampai guna bahasa isyarat je hehehe

Lihatlah..ini namanya makanan laut...

wow...sedapnya...nyum2..

Ini laaaagi sodap~!!

Apa kena dengan adik ni? Jangan sampai gigi tercabut sudah...

Acik Ocob mengopek kulit udang tu Auni...

Fuh!! Memang kenyang sungguh hari tu...


** Banyak lagi aktiviti nak buat. Tapinya masa yang membataskan semua tu huhuhu. Takpelah, yang penting masa Ummi Na balik ni semua ahli keluarga berkumpul sekali. Masing-masing cuba balik awal semata-mata nak jumpa kami sekeluarga (Auni, Ummi Na dan Abah Yie). Waaa...terharunya.

1 comment:

  1. wah..k.ina meleleh air liur wa tgk...
    lapar lapar..huhu

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...