:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Friday, December 25, 2009

Family Day RISDA (It's the final countdown...)

Salam to all of you...

Alhamdulillah, masih dapat berjumpa lagi dengan hari Jumaat. Dan semoga akan terus berjumpa lagi dengan Jumaat akan datang. Semalam agak relaks sikit kat opis. Sebabnya...esok Family Day. Tak sabar pulak nak gi Family Day ni...1 st time kat Klate ni hehehe. Semalam sempatlah Ummi Na tolong susun hadiah kat dewan opis tu. Banyak sungguh lah hadiah tu.

Kiranya hadiah yang PASTI semua staff dapat ada dua. Pertama tu memang sure semua dapat, sebab hadiahnya sama je...iaitu MAKANAN RINGAN. hehehe. Kedua pula, semua staff yang hadir PASTI akan dapat hadiah, naum kali ini mereka akan cabut undi untuk menentukan hadiah manakah yang bakal mereka dapat. Macam-macam ada, antaranya periuk, pinggan-mangkook, kipas angin, rak buku, pembakar roti, handset pon ada. Macam-macam lagilah. Akhir sekali, Grand Prize iaitu TV 29 inci. Fuh, syoknya kalau Ummi Na dapat hadiah ni hehehe.

Jom tengok gambar-gambar ni...


Deretan tupperware yang mana isinya adalah kacang, coklat, biskut, jelly dan gula-gula. Makanan ringanlah kiranya...budak-budak mesti suka

1st time tengok hamper ni, ingatkan untuk cabutan bertua...rupanya nak bagi kat orang lain. Huhuhu...meriah sungguh isi dalam tu..

Bergambar sekejap kat sebelah ni...

Semua barang terasa nak bawak balik...

Sedang menyusun nombor untuk ditepek pada hadiah-hadiah tersebut..

Nampak tu...macam-macam ado...

Ni lagi antara hadiah yang akan diberi...

Wow...apa isi hadiah ni agaknya eh?

** hadiah impianku : rak buku, pembakar roti, tv 29 inci (^_^)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...