:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Tuesday, August 14, 2012

Blog Review : Teratak Mawaddah sudah diterjah

Referrers minggu ini : TQ sop ^__^
hanya kerana blog review yang dianjurkan oleh blogger SOP

Alhamdulillah. Teratak kami telah direview oleh sop beberapa hari yang lalu. Baru hari ini berkesempatan untuk ummi kongsikan sedikit-sebanyak apa yang telah dikomen oleh sop untuk blog kami (^_^")

 ummi secara peribadi, memang suka benar dengan warna ungu ni. Sedari kecil ye. Masa sekolah dulu, kalau boleh semua barang nak warna ungu ^__^ Kalau ada warna pilihan, memang ungu lah warna pilihan hati. Teratak kami ni, ummi lebih suka menggunakan warna ungu sebagai latar dan header. Lembut...nampak sikit kewanitaannya tu kuikui.

 Terima kasih sop atas teguran dan cadangan nasihat yang sangat membina ni. InsyaAllah akan kami perbaiki. Ummi memang perasan yang saiz blog ummi ni memang melebihi saiz skrin. Shoutbox tu memang ada masalah, jadinya ummi "buang" aje sebenarnya. Asalnya ummi kurang gemar dengan shoutbox ni huhu. Tajuk entry ummi, hehe. Memang adakalanya pendek sangat. Lepas ni kena panjang sikit dan gempak!

 pandangan dari blogger Mia Liana sangat bagus dan bernas. Ummi akan perbaiki lepas ni. Memang berkira-kira nak tukar atau campur warna purple tu dengan sedikit warna lain yang sesuai. Iklan Nuffnang tu, nampaknya ummi kena study dulu...dah tak ingat hehe

Okey, pandangan ini juga ummi sangat ambil kisah. InsyaAllah akan diperbaiki (^__^")

****************************************
terima kasih semua atas kunjungan, pandangan, komentar dan segalanya yang anda tinggalkan ketika berkunjung ke teratak kami.

1 comment:

  1. saya pun ada sertai segmen ini..tak sabar tunngu dikomen hehhee..
    purple mmg jd kesukaan saya juga

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...