:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Monday, February 28, 2011

- Pilih Kasih -

Hujung minggu kelmarin, ummi sempat juga "ziarah" semua Sahabat Mawaddah. Tak kiralah yang baru dan lama, dalam senarai Sahabat Mawaddah atau bloglist kami tu. Agak kecewa juga sebab ummi tak dapat nak ziarah beberapa orang Sahabat Mawaddah. Kenapa? Sebab tiada link yang ditinggalkan (v_v). Cuma ada nama, tapi link takde. Macam mana ye kami nak pi ziarah ni? Hehee..

Ummi minta kalau ada yang baca entri terbaru ni, TOLONG ya...t.o.l.o.n.g sertakan link anda sekali agar mudah ummi nak jejak kalian. Biasanya, kalau ummi singgah di blog Sahabat Mawaddah ni, ummi akan baca entri yang terkini dulu. Lepas tu ummi komen dan ummi tinggalkan mesej di kotak mesej. Entri-entri yang lama-lama akan ummi baca bila ummi dah ziarah semua Sahabat Mawaddah.

Perasan tak...ummi hari-hari akan ziarah beberapa blog Sahabat Mawaddah? Antaranya :-
- Perisai Mahkota - Bayt Al-Iman - Kakyong - Sarakids - ainiamin (orang tertentu je boleh masuk hehehe...)

Ada lagi sebenarnya. Pilih Kasih? Oh, tidak!! Kami tak pilih kasih. Ummi "wajib" ziarah blog-blog ni hari-hari (walaupun tiada entri baru) atas beberapa sebab.

- Perisai Mahkota :- ummi suka dengar lagu dalam ni hehe. Sehari tak dengar memang tak boleh.
- Bayt Al-Iman :- ummi suka baca kisah Muhammad
- Kakyong :- banyak yang ummi belajar pasal blog dari blog Kakyong ni...
- Sarakids :- ummi suka baca kisah Kak Farah "mengendalikan" 3 orang permata hatinya dan dia seorang ibu berkerjaya yang sangat bagus. Tak caya? Jom ziarah blog Kak Farah
- ainiamin :- ummi suka Kumpulan Nasyid In-team, dan Kak Aini ni isteri Hazamin (^_^) Apa-apa perkembangan in-team ummi dapat tahu bila baca blog Kak Aini ni hehehe

Harap tiada yang kecil hati ya kalau nama anda tidak tersenarai. Bukan bermakna ummi tak ziarah blog kalian. Memang ummi ziarah, cuma ummi buat jadual. Kebanyakan blog di atas ada kaitan dengan kehidupan ummi seharian. Sebagai seorang isteri dan ibu juga wanita berkerjaya . Kalau blog masakan, ummi paling suka ziarah blog Kak Ummi Kuantan (^_^) Semua masakan Kak Ummi sedap-sedap....masuk je, mesti terliur. Jom, para isteri...kita turun ke dapur Kak Ummi Kuantan.

* PILIH KASIH?? TIDAK!!! - jangan ambil pusing tajuk atas tu ya.....
** Bila agaknya ummi boleh buat blog berkaitan masak-masak ni ye? Ada ke yang nak masak kalau ummi tulis resepi ni? ... berangan tak sudah (^_^)

2 comments:

  1. auni..bile adik mau keluar?? ;) acik tak sabar nk tunggu..mcm nak join the club je..tunggu auni dapat adik dulu..hihi..

    ReplyDelete
  2. auni : bila adik mau keluar? kena tanya ummi...tapi bagilah auni can manja2 dulu ngan ummi boleh kan? (^_^)

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...