:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Wednesday, June 24, 2015

Gabungan Vitamin C dan Vitamin E Untuk Kulit Cantik


Tetiba rasa nak update pasal Vitamin C dan Vitamin E dalam blog ni hihi. Walaupun dah lama makan vitamin c, tapi tak pernah pun update dalam blog.

Ummi ni memang suka makan buah tapi jarang beli. Aaa....macam mana tu? Kalau beli buah pun selalu buat jus. Dikisar dengan satu sudu gula je. Makan buah memang best. Hahaha.....

Tapi agak² cukup tak khasiat dan vitamin yang ummi makan? Erm...tak cukup tu. Biasanya vitamin c ni memang sinonim dengan buah oren hihi. Kan? Kan? Kan?

Dengan adanya vitamin c keluaran Shaklee ni, sebiji sehari dah cukup untuk keperluan ummi. Haaa...best kan? Sambil tu, kalau diamalkan makan secara konsisten..wajah kita akan cerah sekata, berseri, gebu, halus.

Vitamin e pula antara fungsinya adalah melembapkan kulit dan menghilangkan parut. Wajah yang kusam akan nampak segar bermaya. Dua gabungan ni memang meletop lah untuk dapatkan kulit yang cantik.

Banyak lagi keistimewaan vitamin c dan vitamin e Shaklee ni. Kalau nak tahu lebih lanjut, whatsapp ummi 019-7289397 sekarang. Kita sembang² pasal vitamin cantik ni.

SID
Saida Marlina bt Mohd Mohtar

No comments:

Post a Comment

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...