:: Jom Kita Berkeluarga Hingga Ke Syurga! :: Terima Kasih kerana sudi berkunjung ke Teratak Mawaddah :: Hingga Jumpa Lagi ::

Saturday, October 15, 2011

Sakit Jiwa

"sakit jiwa" tengok drama Tahajjud Cinta episod akhir ni
(ummi tengok di you tube)
Tak nak komen lebih-lebih...cuma agak terkesan sedikit dengan lakonan Eman Manan
Pertama kali ummi jadi "benci" dan sedikit "emo" tengok lakonannya kali ni hehe
Ummi sebak dan hampir menangis masa tengok mak Seri menangis sambil marahkan suaminya tu. Geram juga dengan bapa Seri yang terlalu taksub dengan Ustaz Shauki!!

* awal2 dulu, kurang minat tengok drama ni sebab ada beberapa adegan yang sangat ummi tidak setuju

5 comments:

  1. ihikk...sy awal2 lg xtgk citer tu..xnk tgk..nanti buat sakit hati je..

    ReplyDelete
  2. setuju ngan ummi na,tp best gak la citer tu.ada gak motif yg nak disampaikan.hehe

    ReplyDelete
  3. hehe...mujur juga rumah kami takde tv :p

    ReplyDelete
  4. heee..nina sempat tgk awal2..yang part last xsempat tengok.sakit peyut..tapi rata2 semua kata tergantung..nanti balik kena tgk kat youtube ah

    ReplyDelete
  5. Nina > memang tergantung...ntah2 akan ada Tahajjud Cinta 2 siapa tahu, kan?

    ReplyDelete

Terima kasih. Kami sangat menghargai komen anda (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...